Acte necesare pentru acordarea VENITULUI MINIM DE INCLUZIUNE
Cerere și declarația pe propria răspunderepentru acordarea unor drepturi de asistentă sociala
Angajament de plată
Buletine/cărti de identitate ale membrilor de familie
Certificat de nastere ale membrilor de familie
Certificatul de căsătorie
Certificat de deces, după caz
Adeverințe de venit pentru toate sursele de venit
Adeverință eliberată de unitatea de învățământ la care sunt înscriși copiii, care să ateste că aceștia frecventează o formă de învățământ(pentru anul in curs si anterior)
Daca este cazul, hotărâri judecătorești privind instituirea unor măsuri de protecție privind minori
Certificat de handicap in cazul persoanelor cu dizabilități
Adeverință eliberată de Administrația Finanțelor Publice privind veniturile realizate de membrii majori ai familiei
Adeverinta eliberată de angajatori din care să rezulte venitul net realizat în luna anterioară depunerii cererii
Certificat fiscal de la Primăria Saulesti.
Adeverință eliberată dde Compartimentul agricol din care să rezulte terenul agricol aflat in proprietate , precum si animalele deținute
Talon autoturism
Acord cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
Menționăm că titularul venitului minim de incluziune are obligația să comunice la Primăria Saulesti, Compartimentul Asistență Socială, orice modificare cu privire la domiciliu, venituri sau componența familiei, în termen de maximum 15 zile de la data la care a intervenit modificarea.
Persoanele singure și familiile beneficiare de venit minim de incluziune au obligația să depună Primăria Saulesti, Compartimentul Asistență Socială, din 6 în 6 luni, declarația pe propria răspundere.
-
Angajament-de-plata.pdf (102354 kB)
-
Consințământ.pdf (455796 kB)
-
Ghid-informativ-Venitul-Minim-de-Incluziune.pdf (789166 kB)
-
Lista bunurilor care duc la excludere.pdf (587109 kB)